6.05.2010

Jag vet vem jag är när jag är hos dig



Nu är det snart högsommar och idag har varit en så där perfekt dag med filtsittning i en park i staden och picnic och bad med en vän vid Delsjön. Som avslutning havskräftor och melon på altanen. Jag undrar vad jag gjort i mitt förra liv för att det ska bli så här fint.

Samtidigt går mina tankar till midsommar för ett år sen och alla mina fina samlade omkring mig. Hoppas på åtminstone några sådana dagar i sommar också. Men midsommar i år blir helt klart unik, för om allt går som det ska kommer den att firas i Tokyo! Med min (typ) äldsta vän och självimporterad färskpotatis.

Resan är bokad men jag kan inte fatta att det är sant så jag lämnar helt enkelt ämnet. Och berättar att jag är en tiondels psykolog nu! I natt firade jag med min klass, och jag älskar dem så mycket. Fastän det är komplicerad kärlek, som all kärlek, antar jag.

Sänder lite sommarvind till London och påminner om att vi snart kan äta jordgubbar tillsammans! Den 5 juli är jag i Göteborg igen <3

2 tankar:

Lili sa...

OMG SÅ AVUNDSJUK SÅ DE INTE FINNS. Men jag vet att du kommer ha så sjukt kul där att du kommer komma hem som en ballong. Ta foton och tänk på ATT JAG ÄR HALVA NÖRDEN I DIG!!!

Laura sa...

Det var bland det finaste du sagt till mig <3 Jag är halva nörden i dig också ^^ Så på sätt och vis är du där när jag är där.

Skicka en kommentar