6.12.2010

Trollflöjt

Imorgon åker jag till Tyskland. Mitt låtsas-hemmaland. Jag ska få köra på autobahn!! Bara det gör det värt att åka. Idag var jag på opera för första gången sedan jag jobbade på operan när jag var typ 9. Då sjöng jag i fem minuter på tyska tillsammans med några andra barn. Mamma och pappa led sig igenom två akter av den ganska tunga Woyzek för dom där fem minuterna...

Så mycket för opera. Trollflöjten idag var vacker. Sedan har det också regnat horisontellt nästan hela dagen. Regnar det horisontellt på andra ställen också? London?

2 tankar:

Lili sa...

Regnar inte alls :) Såklart. Mer anledning för dig att komma hit?

Sen så undrar jag vem Ultratristan är som kommenterade på mitt förra inlägg.

Laura sa...

Du kan ju gissa fem gånger (men det är i alla fall inte min bror).

Skicka en kommentar