6.08.2010

Poetry Muffin



















I en låda i köket hittade jag gyllene muffinsformar. Och jag visste liksom bara att det va dags.

Så jag har bakat cupcakes och vandrat genom väldens vildaste vildmark i Richmond park (en park som btw jag vet att du skulle älska). Vi hade en rödvitrutig picknickduk och bredvid oss fikade en flock hjortar på gräs. I trädet bredvid oss kvittrade papegojor (JA. VILDA). Och vi matade kråkor och en och annan korp med mögliga blåbär.

Det va så varmt att vi inte kunde stanna så länge. På vägen tillbaka insåg vi att den vilda vildmarken vi hade plågat oss igenom hade en fullt fungerande stig ca 3 meter ifrån. Sånt är livet.

Sen bakade jag cupcakes igen... men de blev fula, så jag bifogar endast fotot på de fina cupcakesen.

(Btw, första badet i havet skedde i lördags ;) Om du slagit mig redan blir jag arg.)

2 tankar:

Laura sa...

Fantastiska cupcakes! Och du får visa mig parken när jag hälsar på i augusti :)

Lili sa...

KÄRLEK ^^ Jag jobbar nån vecka där imitten, så krocka inte me den!!!

Skicka en kommentar