5.15.2010

Ghostball

Hej! :)

Just nu befinner jag mig i Kent hos Nicks parents. So excuse the limited alphabet... Har spenderat hela dagen i affarer. Nicks brors flickvan har sin examensfest idag och jag maste va fin. MISSION IMPOSSIBLE!? Vissa dagar ser man ut som en groda hur hart man an forsoker.

Men mina nya skor ser fina ut iaf.

Igar fick jag prinsessbehandling (Huvudmassage, hartvattning, harklippning och manikyr). Salongen jag var pa var jatte... serviceinriktad typ. De gjorde allt man ville och jag fick allt jag ville typ. Av nagon anledning kanner jag mig alltid olustig i sana situationer. Kanns inte ratt att ha folk som passar upp pa en av ingen riktig anledning. Is the water the right temprature for you? Can I get you anything to drink? Is everything alright? Is the water still the right temprature? Can I lick your shoes clean for you?

Sjalvklart ar jag inte meganojd med mitt har. Jag tror jag bad om en lugg, men frisoren lyckades overtyga mig att det inte va en bra ide och gav mig en tantfrisyr istallet. Hur detta ar en battre ide, I fail to see. Vagar man ga tillbaka och klaga?

Nu maste jag gora mig redo for festen. Varfor kanner jag mig for gammal for sant har? :( Det ar liksom inte lika kul om det inte ar Lau och jag i ett litet badrum med en maskara short och tva klanningar for mycket att valja pa.

1 tankar:

Laura sa...

åh ert badrum i backa och mascara med svart och silver och allmänt flum <3

är säker på att håret blev fint förresten. bild asap! :)

Skicka en kommentar