5.24.2010

Om stort och smått

Det är mina första lediga dagar efter uppsatsskrivandet, sommaren strålar ikapp med solen utomhus och vad gör jag? Sitter inne o kollar på koreanska dramaserier såklart! Fick ett litet återfall efter en fest hos en gammal barndomsvän där jag träffade både fullt med japaner och fullt med folk som trånar efter koreanska dramaskådisar. Även lite disneyallsång ingick. Nörden i mig blommar och mår bra. Koreanska dramaserier är min harlequin.

Lili! Dramacrazy.net, You're Beautiful. Men inget slår vår första kärlek såklart. Idag tänker jag på dig och mig och en madrass på taket med tiotusen stjärnor som täcke och hur jag sov men inte du. Jag tänker på hur vi hade mött en wannabe poet på ett fik innan dess och försökt förklara varför vi fortfarande gick på liseberg.

Vad finns där att förklara? På vissa ställen lyser det, helt enkelt. Och då går man dit.

2 tankar:

Lili sa...

<3 Mycket kärlek. När kommer du hit? :)

Laura sa...

Snart säkert. För det första måste du säga igen när du kommer hit så jag kan smida lite planer! Var det den 28 juni?

Skicka en kommentar