5.16.2010

My sisters keeper

Har precis tittat på My Sisters Keeper som handlar om en cancersjuk tjej och hennes syster som donerar en massa saker till henne. Den var väldigt sorglig, tårarna rann i takt med alla klyschor; från att man måste våga släppa taget till att det är viktigt att få åka till havet en sista gång när man inte har långt kvar att leva...

I går kväll var jag på inflyttningsfest på Kungshöjd. Jag dansade, smekte ballonger och hade långa samtal om hötappar och fjärilar, det var längesen jag njöt så mycket av en fest. Efter att ha vaknat (bara lite) bakis återhämtade jag mig med en lång promenad i skogen bland (ännu röda) blåbär och fortfarande vita vitsippor. Jag känner mig sällan så fantastiskt rik som när jag går i skogen. Jag tänkte passa på att nämna det nu när jag ändå varit så inne på klyschor idag.

Mysbombing!

1 tankar:

Lili sa...

Åh vem flyttade? :) Blir avis nu, för du kommer antagligen inte till min house warming senare i veckan :(

Btw, va på ikea idag och gick i mat-sektionen. Det är stört vad nationalistisk man kan känna sig över en förpackning köttbullar. Man ska vara STOLT.

Skicka en kommentar